שכונת יובלים
לקוח: עיריית קריית שמונה
מיתוג, יח״צ, עיצוב גרפי
אחד היעדים שהצבתי לעצמי הוא שימוש בעיצוב ככלי משפיע ומשנה מציאות. מאז שחזרתי לקריית שמונה לפני כ-4 שנים, אני מחפש להשתלב בפרוייקטים שיוכלו לחולל שינוי משמעותי בקריית שמונה ובאצבע הגליל. כשהתברר לי ששכונת 'יבולים', שלה חיכתה העיר במשך עשורים, עומדת לצאת לשיווק, היה לי ברור שאני צריך להשתתף במכרז שפורסם על שיווק השכונה.
היעדים שהצבנו היו למצב את השכונה באופן גבוה, אך כזה שיקסום לצעירים בני האזור וכאלה שנטשו אותו לאזור המרכז. ע"י פיתוח שפה גרפית משולבת איורים ואייקונים, ירוקה ועגולה, המבליטה את היתרונות של השכונה כשכונה עירונית בעלת אופי ומרחב כפרי. הקמפיין מלווה בהפקת מפגשי מידע ועבודת יחסי ציבור, מיקוד קהל יעד ברשתות חברתיות ואפיקי פרסום מגוונים ומתקדמים.
הפרוייקט מתמשך, וכולל עיצוב לוגו ושפה גרפית, עיצוב פליירים וחומרים פרסומיים, הפקת הדמיה, שילוט, אמצעי קד"מ למפגשים, רולאפ, ועיצוב אתר רספונסיבי הכולל מידע רב למשתמשים.