top of page
מרכזעיר
לקוח: עיריית קריית שמונה
מיתוג אירוע
פרויקט מאתגר ודי כיפי שמטרפתו להחיות את מרכז העיר הותיק של קריית שמונה.
בערים רבות, תהליך הפרבור גרם לנטישה והזנחה של מרכזי הערים. הקניונים ומרכזי הקניות ה״פאוור סנטרים״ לא השאירו הרבה סיכוי לבזארים והפלאפלים. עיריית קריית שמונה, תוך נסיון להחיות את מרכז העיר והתיק ולקיים בו אירועי תרבות, יצרה את מותג ״מרכזעיר״ שבו התקיימו פסטיבלי אמנות, בירה, אירועים למשפחות ומופעים, הכל כדי למשוך את הקהילה המקומית ולייצר תחושת שייכות טבעית למקום.
בפרויקט עוצבו לוגו, שפה גרפית, כרזות, תכניה ופרסומים לרשתות החברתיות.
bottom of page